среда, 28 июня 2017 г.

საზაფხულო სკოლა „გზა ევროპისაკენ“რეფლექსია
დღე_მეორე
2017 წლის 27 ივნისს სსიპ საჩერის მუნიციპა;ოტეტის სოფელ სარეკის საჯარო სკოლაში მოეწყო საზაფხულო სკოლა  „გზა ევროპისაკენ“მეორე სამუშაო დღე.
მოსწავლეებს ევროპისა და საქართველოს ურთიერთობების გაცნობის მიზნით, ვესაუბრეთ საქართველოს იტორიაზე,გავიხსენეთ,თუ რა დროიდან ესწრაფოდა ქართველი ერი  გამხდარიყო ევროპული ფასეულობების თანაზიარი.გავიხსენეთ,თუ ვინ იყვნენ ის პირველი დიპლომატი ქართველები,რომლებიც ევროპასთან დაახლოებას ცდილობდნენ.გამოვიყენეთ დიპლომატიური ლექსიკა რუსულ ენაზე და ავხსენით მათი მნიშვნელობა.მოსწავლეთა მიერ მოცემული საკითხის უკეთ გაცნობის მიზნით გავიხსენეთ მუხრან მაჭავარიანის ლექსი“საბა“.
გავიხსენეთ ჩვენი მეზობელი ქვეყანა,უკრაინა_პირველი სადგური გზად ევროპისაკენ.რათა უკეთ ჩაწვდომოდნენ ევროპასთან დაახლოების მეზეზ-მიზნებს,ვესუბრეთ მოსწავლეებს ქართველი ერის  დიდი მგოსნის,საქართველოს ბულბულის,საჩხერელი აკაკი წერეთელისა და უკრაინის ღირსეული შვილის,უკრაინლი ხალხის მიერ „Великий кобзар”-ად წოდებული,ტარას შევჩენკოს ურთიერთობების შესახებ.
მოსწავლეთა წიგნიერების ამაღლების მიზნით,ვესტუმრეთ სკოლის ბიბლიოთეკას,სადაც მოსწავლეებმა მოიძიეს და წაიკითხეს  აკაკი წერეთელისა და ტარას შევჩენკოს ლექსები.
დღის შეჯამებისა და მოსწავლეთა გახალისების მიზნით,მოსწავლეებმა იმღერეს აკაკი წერეთელისა და ტარას შევჩენკოს ლექსებზე შექმნილი  წინასაწარ მოძიებული სიმღერები.
მოსწავლეთა წახალისებისა  დ მოტივაციის ამაღლების მიზნით,ყველაზე სხარტი და საზრიანი მოსწავლე დავაჯილდოვეთ მათ მიერვე სახელდახელოდ მომზადებული სიგელებით.
საზაფხულო სკოლა "გზა ევროპისაკენ".
დღე _მეორე.
სამუშაო გეგმა
1.( პირველი საათი,დრო_1 საათი).საუბრის თემა_“წინაპართა ნაკვალევზე“.ვსაუბრობთ(მოსწავლეები უფროსების დახმარებით)საქართველოს ტერიტორიაზე,ვიხსენებთ რომელი საუკუნიდან,რა მეთოდით ეძიებდა საქართველო გზებს ევროპასთან სამეგობროდ,რატომ და როგორ ესწრაფოდა მუდამ ქართველი კაცი_გამხდარიყო ევროპული ფასეულობის თანაზიარი...როგორ გავხდეთ ევროპელები,და ამავე დროს,შევინარჩუნოთ ინდივიდუალობა,დავიცვათ ტრადიციები,არ დავიკარგოთ ამ უზარმაზარ სამყაროში,ვიყოთ ის,ვინც ვართ,და ამავე დროს,გავხდეთ თანამედროვე პროგრესული საზოგადოების ღირსეული ნაწილი.
გავიხსენოთ ჩვენი სახელოვანი წინაპრები.ვინ იყვნენ ის პირველი დიპლომატი ქართველები,რომლებიც ცდილობდნენ ევროპასთან კავშირის დამყარებას,ვინც პირველნი ეწვივნენ ევროპას დიპლომატიური მისიით.ვსაუბრობთ რუსულ ენაზე,ვსწავლობთახალ სიტყვებს,_მარტივ დიოლომატიურ ლექსიკას:დიპლომატიური ურთიერტობები-Дипломатические отношения;საგარეო პოლიტიკა-Внешняя политика,ელჩი-Посол,წინაპართა ნაკვალევზე-На следах предков,ევროპის კვალდაკვალ-Вслед за  Европой...
ვიხსენებთ მუხრან მაჭავარიანის ლექსს“საბა“.
დისკუსია თემაზე:რატომ მინცდამაინც ეს ლექსი?რა თემას ეხება ლექსი?ვის და საქართველოსთვის რა მნიშვნელოვან გდაწყვეტილებას მიეძღვნა ლექსი?რასმივაღწიეთ ორბელიანის ევროპაში მოგზაურობის შედეგად?და რას ვფიქრობთ,მიუხედავად მაშინდელი შედეგის,მაინც რამნიშვნელობა ჰქონდა ამ დიპლომატიურ მისიას.
2.(მეორე საათი-დრო 1 საათი).გზად ევროპისაკენ_პირველი სადგური_ჩვენი ახლო მეზობელი ქვეყანა_უკრაინა.
ვსაუბრობთ ორი ერის ორი ღირსეული შვილის,აკაკი წერეთელისა და ტარას შევჩენკოს მეგობრობის მიზეზ-მიზნების შესახებ,ვიშველიებთ ილუსტრაციებს ისტ-ის მეშვეობით,ვიყენებთ წინა დღეს შესწავლილ რუსულ ტექნიკურ ტერმინოლოგიას კომპიუტერთან მუშაობის დროს.
პოეზიის 5 წუთი.ვკითხულობთ აკაკის ქართულად,ტარას შევჩენკოს რუსულად.ვიხსენებთ საჩხერისა და ტარას შევჩენკოს სამშობლოს_კირილოვოს(სადაც გაიზარდა)მეგობრობის უახლესი წარსულის ისტორიას.
3.(მესამე საათი_დრო 1 საათი).სტუმრად სკოლის ბიბლიოთეკაში დევიზით:ვუბრუნდებით წიგნს!
ვმართავთ მინი-კონკურსს:საუკეთესო ლექსი,სიმღერა,ცეკვა.
ვინ გაიხსენებს აკაკის ლექსებზე დაწერილ სიმღერებს?
მოვიძიოთ ტარას შევჩენკოს შემოქმედბაზე შექმნილი მუსიკალური ნაწარმოებები,სიმღერები და მოვისმინოთ.გამოვიყენოთ ისტ-ი.
გამოგვაქვს დასვნა,თუ რატომ უწოდა ქარტველმა ხალხმა აკაკი წერეთელს „საქართველოს ბულბული“,ხოლო ტარას შევჩენკოს_“Великий Кобзарь“.
ყველაზე სხარტი დ ა სზარიანი მონქწილე დავაჯილდოოთ საზაფხულო სკოლის მოსწავლეების მიერ სახელდახელოდ დამზადებული სიგელებით.

























დღე_ პირველი.
მასწავლებლის თვითშეფასების რეფლექსია.
2017 წლის 26 ივნისს სსიპ საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფ. სარეკის საჯარო სკოლაში მოეწყო საზაფხულო სოლის „გზა ვროპისაკენ“ გახსნა.                                                                                                                  მოსწავლეთა გაცნობისა და დაახლოების მიზნით, გაიმართა დიალოგები ბავშვებს შორის რუსულ ენაზე.მასწავლებლებისაგან მოსწავლეებმა გაიგეს როგორც არსებული ,ისე სხვა საზაფხულო სკოლების შესახებ,ასევე გაეცნენ თვალსაჩინოებებსა და დღევანდელ დღეს გამოსაყენებელ ტერმინოლოგიას, შთაბეჭდილების წარმოქმნისა და მოტივაციის გაღვიძების მიზნით.
რუსული ენის მნიშვნელობის უკეთ გაგებისა და გააზრების მიზნით, მოსწავლეებს ჩავუტერეთ მინი-ლექცია“რუსული ენა,როგორც მსოფლიოს მრავალ ხალხთან ურთიერთობისა და წარმატებული ნაბიჯის ენა გზად_ევროპისაკენ „და წარვუდგინეთ პრეზენტაცია სლაიდ - შოუს  მეშვეობით.
რუსული ენის პრაქტიკულად გამოყენებისა და საზაფხულო სკოლის თვალსაჩინოდ წარმოდგენის  მიზნით,მოსწავლეებს ვუჩვენეთ რუსულ ენაზე გახმოვანებული ფილმი „ჰარი პოტერი“.
სამუშაო დღის შეჯამებისა და შექმნილი შთაბეჭდილებების გამოხატვის  მიზნით,მოსწავლეებმა შეასრულეს მხიარული პრაქტიკული ტესტი „Летняя школа „-საკუთარი  ნახატებით და შექმნეს  კედლის გაზეთი .                
დღე -პირველი:
(პირველი საათი,დრო_1 საათი)-გავიცნოთ ერთმანეთი ახლოს (მე-5-6-7-ე) კლასების მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთს, აცნობენ ერთმანეთს რუსული ენის საზაფხულო სკოლაში მათი გაერთიანების მიზეზებსა და მიზნებს; დიალოგები ბავშვებს შორის მომდინარეობს რუსულ ენაზე, რა დროსაც ისინი იყენებენ თავიანთი ლექსიკონის მარაგს, სწავლობენ ახალ სიტყვებს არსებულ სიტუაციაში მოთხოვნათა შესაბამისად, მაგალითად: საზაფხულო სკოლა - Летнняя школа; სასარგებლო არდადეგები - Полезные каникулы; ჩემი სურვილი - Моё желание; ჩემი მიზანი - Моя цель; ემთხვევა - Совпадает; ჩემი მოლოდინი - Моё ожиданание; გთავაზობთ - Предлагаю…და სხვა).შემდგ მასწავლებელი ესაუბრება ბავშვებს საზაფხულო სკოლის შესახებ:რა სარგებლობა შეიძლება მოუტანოს მან მოსწავლეს,რა შეგეგზე გასვლას ისახავს ნიზნად,აგრეთვე უყვება უკვე არსებული სხვადასხვა საზაფხულო სკოლების საქმიანობის შესახებ,მათ შორის უცხოეთის საზაფხულო სკოლებზე.მსჯელობს ბავშვებთან ერთად შემდეგ საკითხებზე:რას გულისხმობს არსებული საზაფხულო სკოლის მიზანი;რა შინაარსობრივი დატვირთვის მატარებელია სიტყვები“საზაფხულო სკოლა“ დავისვენოთ სასარგებლოდ.როგორ გვესმის,როგორაღვიქვამთ დასვენებას სასარგებლოდ, სახალისოდ, სამყაროს შემეცნების გზით. რას გულისხმობს სწავლა არასტანდარტული მეთოდით-ანუ ვერთობით, ვხალისობთ, ვურთიერთობთ, ამავე დროს ვსწავლობთ არა კონკრეტულ მეცნიერებას,არამედ ამ მეცნიერების პრაქტიკულად გამოყენებას ამ მოცემულობაში.რუსული ენის მეშვეობით ვეუფლებით ყოველდღიურ ცხოვრებისეულ სიტუაციებში მოქმედებას, რათა გავითავისოთ შემდეგი: რუსული ენა არაა მხოლოდ საგანი, რომელშიც მიღებული დადებითი ნიშანი აუცლებლად გვჭირდება ატესტატის ასაღებად, არამედ ესაა კიდევ ერთი უცხოური ენა, ცოცხალი ორგანიზმი - უტყუარი და უღალატო გზამსოფლიოს მრავალ ხალხთან საურთიერთობოდ, ანუ ტრამპლინი ამ სამყაროში მარტივი ადაპტაციისა, პირველი წარმატებული ნაბიჯი გზად ევროპისაკენ,საშუალება სწავლების ამ პრაქტიკულიმეთოდის მეშვეობით აღვიზარდოთ სათანადო ცოდნითა და უნარ-ჩვევებით აღჭურვილნი,XXI საუკუნის მოთხოვნების შესაბამისი მოქალაქენი. ამ მიზნებს ემსახურება ჩვენი საზაფხულო სკოლის სახელწოდება „გზა  ევროპისაკენ.“

воскресенье, 25 июня 2017 г.

საზაფხულო სკოლა "გზა ევროპისაკენ"

დღე -პირველი:
(პირველი საათი,დრო_1 საათი)-გავიცნოთ ერთმანეთი ახლოს (მე-5-6-7-ე) კლასების მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთს, აცნობენ ერთმანეთს რუსული ენის საზაფხულო სკოლაში მათი გაერთიანების მიზეზებსა და მიზნებს; დიალოგები ბავშვებს შორის მომდინარეობს რუსულ ენაზე, რა დროსაც ისინი იყენებენ თავიანთი ლექსიკონის მარაგს, სწავლობენ ახალ სიტყვებს არსებულ სიტუაციაში მოთხოვნათა შესაბამისად, მაგალითად: საზაფხულო სკოლა - Летнняя школа; სასარგებლო არდადეგები - Полезные каникулы; ჩემი სურვილი - Моё желание; ჩემი მიზანი - Моя цель; ემთხვევა - Совпадает; ჩემი მოლოდინი - Моё ожиданание; გთავაზობთ - Предлагаю…და სხვა).შემდგ მასწავლებელი ესაუბრება ბავშვებს საზაფხულო სკოლის შესახებ:რა სარგებლობა შეიძლება მოუტანოს მან მოსწავლეს,რა შეგეგზე გასვლას ისახავს ნიზნად,აგრეთვე უყვება უკვე არსებული სხვადასხვა საზაფხულო სკოლების საქმიანობის შესახებ,მათ შორის უცხოეთის საზაფხულო სკოლებზე.მსჯელობს ბავშვებთან ერთად შემდეგ საკითხებზე:რას გულისხმობს არსებული საზაფხულო სკოლის მიზანი;რა შინაარსობრივი დატვირთვის მატარებელია სიტყვები“საზაფხულო სკოლა“ დავისვენოთ სასარგებლოდ.როგორ გვესმის,როგორაღვიქვამთ დასვენებას სასარგებლოდ, სახალისოდ, სამყაროს შემეცნების გზით. რას გულისხმობს სწავლა არასტანდარტული მეთოდით-ანუ ვერთობით, ვხალისობთ, ვურთიერთობთ, ამავე დროს ვსწავლობთ არა კონკრეტულ მეცნიერებას,არამედ ამ მეცნიერების პრაქტიკულად გამოყენებას ამ მოცემულობაში.რუსული ენის მეშვეობით ვეუფლებით ყოველდღიურ ცხოვრებისეულ სიტუაციებში მოქმედებას, რათა გავითავისოთ შემდეგი: რუსული ენა არაა მხოლოდ საგანი, რომელშიც მიღებული დადებითი ნიშანი აუცლებლად გვჭირდება ატესტატის ასაღებად, არამედ ესაა კიდევ ერთი უცხოური ენა, ცოცხალი ორგანიზმი - უტყუარი და უღალატო გზამსოფლიოს მრავალ ხალხთან საურთიერთობოდ, ანუ ტრამპლინი ამ სამყაროში მარტივი ადაპტაციისა, პირველი წარმატებული ნაბიჯი გზად ევროპისთაკენ,საშუალება სწავლების ამ პრაქტიკულიმეთოდის მეშვეობით აღვიზარდოთ სათანადო ცოდნითა და უნარ-ჩვევებით აღჭურვილნი,XXI საუკუნის მოთხოვნების შესაბამისი მოქალაქენი. ამ მიზნებს ემსახურება ჩვენი საზაფხულო სკოლის სახელწოდება „გზა  ევროპისაკენ.“
(მორე საათი,დრო_1 საათი) - ფილმის ნახვა ჰარი პოტერის შესახებ, რუსულ ენაზე. ვუყურებთფილმს,ვაპაუზებთ,ბავშვები უთარგმნიან ერთმანეთს,საჭიროების შემთხვევაშიდასახმარებლად მიმართავენ მასწავლებელს.ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნიკასთან ურთიერთობენ დამოუკიდებლად,სპეციფიურ ტერმინოლოგიას წარმოთქვამენ რუსულ ენაზე.ერთად ვუყურებთ და შემდეგ ვმსჯელობთ ფილმში ნაჩვენებ საზფხულო სკოლაზე,სკოლაში ბავშვების ცხოვრებაზე,თუ რამდენად შესაძლებელია გავშალოთ ჩვენი ფანტაზიები და ვისწავლოთ მთავარი:ერთმანეთისგან გავმიჯნოთ ნამდვილი და ირეალური სამყარო,ვაქციოთ ოცნება რეალობად,ვიფანტაზიოროდ,მაგრამ ვისწავლოთ რეალობაში დროულად დაბრუნება,პრაქტიკა და ოცნება შევუთავსოთ ერტმანეთს.ფილმის ნახვით უფრო მარტივად აღსაქმელი გახდება მოსწვლეებისათვის საზაფხულო სკოლისა და სასარგებლო დასვენების შესახებ მასწავლებლის მონათხრობი.
(მესამე საათი,დრო_ საათი)-დავისვენოთ და ვიმხიარულოთ სასარგებლოდ:მხიარული პრაქტიკული სამუშაო ტესტი_შევაჯამოთ დღე.
ტესტი:“რა გავიგეთ დღეს ახალი?“
„რა მოგვეწონა?“
„როგორია საზაფხულო სკოლა ჩვენი წარმოდგენით?“
მოსწავლეები  ტესტის კითხვებს პასუხობენ უჩვეულოდ არატრადიციულად.ისინი საკუთარ პასუხებს ხატავენ,არ წერენ,შემდეგ კი აკინზავენ საკუთარ ნახატებს თანმიმდევრულად,წარმოადგენენ ფაქტიურად მათ წარმოსახვაში არსებული საზაფხულო სკოლის საქმიანობის სურათს და ესაუბრებიან ნახატების მიხედვით ერთმანეთს,ცდილობენ საუბრის დროს ნაკლებად გამოიყენონ ქართული ენა.აკეთებენ საუკეთესო ნამუშევრების სტენდს.
დღე _მეორე
1.( პირველი საათი,დრო_1 საათი).საუბრის თემა_“წინაპართა ნაკვალევზე“.ვსაუბრობთ(მოსწავლეები უფროსების დახმარებით)საქართველოს ტერიტორიაზე,ვიხსენებთ რომელი საუკუნიდან,რა მეთოდით ეძიებდა საქართველო გზებს ევროპასთან სამეგობროდ,რატომ და როგორ ესწრაფოდა მუდამ ქართველი კაცი_გამხდარიყო ევროპული ფასეულობის თანაზიარი...როგორ გავხდეთ ევროპელები,და ამავე დროს,შევინარჩუნოთ ინდივიდუალობა,დავიცვათ ტრადიციები,არ დავიკარგოთ ამ უზარმაზარ სამყაროში,ვიყოთ ის,ვინც ვართ,და ამავე დროს,გავხდეთ თანამედროვე პროგრესული საზოგადოების ღირსეული ნაწილი.
გავიხსენოთ ჩვენი სახელოვანი წინაპრები.ვინ იყვნენ ის პირველი დიპლომატი ქართველები,რომლებიც ცდილობდნენ ევროპასთან კავშირის დამყარებას,ვინც პირველნი ეწვივნენ ევროპას დიპლომატიური მისიით.ვსაუბრობთ რუსულ ენაზე,ვსწავლობთახალ სიტყვებს,_მარტივ დიოლომატიურ ლექსიკას:დიპლომატიური ურთიერტობები-Дипломатические отношения;საგარეო პოლიტიკა-Внешняя политика,ელჩი-Посол,წინაპართა ნაკვალევზე-На следах предков,ევროპის კვალდაკვალ-Вслед за  Европой...
ვიხსენებთ მუხრან მაჭავარიანის ლექსს“საბა“.
დისკუსია თემაზე:რატომ მინცდამაინც ეს ლექსი?რა თემას ეხება ლექსი?ვის და საქართველოსთვის რა მნიშვნელოვან გდაწყვეტილებას მიეძღვნა ლექსი?რასმივაღწიეთ ორბელიანის ევროპაში მოგზაურობის შედეგად?და რას ვფიქრობთ,მიუხედავად მაშინდელი შედეგის,მაინც რამნიშვნელობა ჰქონდა ამ დიპლომატიურ მისიას.
2.(მეორე საათი-დრო 1 საათი).გზად ევროპისაკენ_პირველი სადგური_ჩვენი ახლო მეზობელი ქვეყანა_უკრაინა.
ვსაუბრობთ ორი ერის ორი ღირსეული შვილის,აკაკი წერეთელისა და ტარას შევჩენკოს მეგობრობის მიზეზ-მიზნების შესახებ,ვიშველიებთ ილუსტრაციებს ისტ-ის მეშვეობით,ვიყენებთ წინა დღეს შესწავლილ რუსულ ტექნიკურ ტერმინოლოგიას კომპიუტერთან მუშაობის დროს.
პოეზიის 5 წუთი.ვკითხულობთ აკაკის ქართულად,ტარას შევჩენკოს რუსულად.ვიხსენებთ საჩხერისა და ტარას შევჩენკოს სამშობლოს_კირილოვოს(სადაც გაიზარდა)მეგობრობის უახლესი წარსულის ისტორიას.
3.(მესამე საათი_დრო 1 საათი).სტუმრად სკოლის ბიბლიოთეკაში დევიზით:ვუბრუნდებით წიგნს!
ვმართავთ მინი-კონკურსს:საუკეთესო ლექსი,სიმღერა,ცეკვა.
ვინ გაიხსენებს აკაკის ლექსებზე დაწერილ სიმღერებს?
მოვიძიოთ ტარას შევჩენკოს შემოქმედბაზე შექმნილი მუსიკალური ნაწარმოებები,სიმღერები და მოვისმინოთ.გამოვიყენოთ ისტ-ი.
გამოგვაქვს დასვნა,თუ რატომ უწოდა ქარტველმა ხალხმა აკაკი წერეთელს „საქართველოს ბულბული“,ხოლო ტარას შევჩენკოს_“Великий Кобзарь“.
ყველაზე სხარტი დ ა სზარიანი მონქწილე დავაჯილდოოთ საზაფხულო სკოლის მოსწავლეების მიერ სახელდახელოდ დამზადებული სიგელებით.
საზაფხულო სკოლა „გზა ევროპისაკენ“
მიზნები და ზოგადი ინფორმაცია.
სსოპ საჩხერის მუნიციპალიტეტის  სოფელ სარეკის საჯარო სკოლა აცხადებს მიღებასსაზაფხულო სკოლაში „გზა ევროპისაკენ“(საგანი:რუსული ენა;ხელმძრვანელები:რუსული ენის პედაგოგები:ნინელი ცაბაძე,ცირა ბოლოთაშვილი).
საზაფხულო სკოლის მიზანი:
მოსწავლეთა ინტელექტუალური,შემოქმედებითი და ფიზიკური პოტენციალის გამოვლენა- დახვეწა,უცხოური ენის(რუსული ენის) პოპულარიზაცია,შესწავლილი მასალის პრაქტიკულად გამოყენების უნარ_ჩვევების გამომუშავება.
საზაფხულო სკოლის ამოცანები:
რსული ენის საზაფხულო სკოლა ხელს შეუწყობს ამ ენისადმი მოსწავლეთა დაინტერესებას\მოტვაციის ამაღლებას.პროგრამა ითვალისწიებს შემეცნებით-გასართობ აქტივობებს,სახალისო და ამავდროულად,აკადემიურად დატვირთული გამოცდილბის მიღების საშუალებას.მოსწავლეებისთვის ნათელი გახდბა,რომ სწავლა და გართობა ურთიერთგამომრიცხავიცნებები არ არის,რომ შეიძლება გავერთოთ საინტერესოდ და ამავდროულად გავნათლდეთ.
საზაფხულო სკოლის პროგრამა ამასთანავე ითვალისწინებს მინი-ლექციებს,დებატებს,პრაქტიკულ მეცადინეობებს(პრეზენტაცია,როლური და ინტელექტუალური თამაშები,სპორტული შეჯიბრებები),შემაჯამებელი ტესტები,ექსკურსია.
მოსწავლეებს საშუალება ექნებათ ისარგებლონ სსიპ საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფელ სარეკის საჯარო სკოლის ბაზაზე არსებული ყველა რესურსით(ბიბლიოთეკა,სპორტული დარბაზი,ისტ-ის კაბინეტი...)
მონაწილეობის კრიტერიუმები:
საზაფხულო სკოლის მოსწავლეები უნდა აკმაყოფილებდნენ შემდეგ კრიტერიუმებს:
1.სსიპ საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფელ სარეკის საჯარო სკოლის 5-7 კლასის მოსწავლე(რაოდენობა 15-20).
მოსწავლისა და მშობლის ნებაყოფლობითი სურვილი და განაცხადი საზაფხულო სკოლაში გაერთიანების შესახებ.
ლოჯისტიკური საკითხები:
1.ადგილმდებარეობა:
სსიპ საჩხერის მუნიციპალიტეტის სოფელ სარეკის საჯარო სკოლის ბაზა.
2.თარიღი\დრო: 2017 წლის 26-30 ივნისამდე.
სწავლების ფორმატი:
სწავლება დაგეგმლია 5 დღის განმავლობაში.მოიცავს თეორიულ-პრაქტიკულ და აგრეთვე მიმდინარე ტესტებს,შემეცნებით ექსკურსიას.
თითოეული სასწავლო დღის განმავლობაში მოსწავლეებს ჩაუტარდებათ სამი 1 საათიანი მეცადინეობა.