დღე -პირველი:
(პირველი საათი,დრო_1 საათი)-გავიცნოთ ერთმანეთი ახლოს (მე-5-6-7-ე) კლასების მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთს, აცნობენ ერთმანეთს რუსული ენის საზაფხულო სკოლაში მათი გაერთიანების მიზეზებსა და მიზნებს; დიალოგები ბავშვებს შორის მომდინარეობს რუსულ ენაზე, რა დროსაც ისინი იყენებენ თავიანთი ლექსიკონის მარაგს, სწავლობენ ახალ სიტყვებს არსებულ სიტუაციაში მოთხოვნათა შესაბამისად, მაგალითად: საზაფხულო სკოლა - Летнняя школа; სასარგებლო არდადეგები - Полезные каникулы; ჩემი სურვილი - Моё желание; ჩემი მიზანი - Моя цель; ემთხვევა - Совпадает; ჩემი მოლოდინი - Моё ожиданание; გთავაზობთ - Предлагаю…და სხვა).შემდგ მასწავლებელი ესაუბრება ბავშვებს საზაფხულო სკოლის შესახებ:რა სარგებლობა შეიძლება მოუტანოს მან მოსწავლეს,რა შეგეგზე გასვლას ისახავს ნიზნად,აგრეთვე უყვება უკვე არსებული სხვადასხვა საზაფხულო სკოლების საქმიანობის შესახებ,მათ შორის უცხოეთის საზაფხულო სკოლებზე.მსჯელობს ბავშვებთან ერთად შემდეგ საკითხებზე:რას გულისხმობს არსებული საზაფხულო სკოლის მიზანი;რა შინაარსობრივი დატვირთვის მატარებელია სიტყვები“საზაფხულო სკოლა“ დავისვენოთ სასარგებლოდ.როგორ გვესმის,როგორაღვიქვამთ დასვენებას სასარგებლოდ, სახალისოდ, სამყაროს შემეცნების გზით. რას გულისხმობს სწავლა არასტანდარტული მეთოდით-ანუ ვერთობით, ვხალისობთ, ვურთიერთობთ, ამავე დროს ვსწავლობთ არა კონკრეტულ მეცნიერებას,არამედ ამ მეცნიერების პრაქტიკულად გამოყენებას ამ მოცემულობაში.რუსული ენის მეშვეობით ვეუფლებით ყოველდღიურ ცხოვრებისეულ სიტუაციებში მოქმედებას, რათა გავითავისოთ შემდეგი: რუსული ენა არაა მხოლოდ საგანი, რომელშიც მიღებული დადებითი ნიშანი აუცლებლად გვჭირდება ატესტატის ასაღებად, არამედ ესაა კიდევ ერთი უცხოური ენა, ცოცხალი ორგანიზმი - უტყუარი და უღალატო გზამსოფლიოს მრავალ ხალხთან საურთიერთობოდ, ანუ ტრამპლინი ამ სამყაროში მარტივი ადაპტაციისა, პირველი წარმატებული ნაბიჯი გზად ევროპისაკენ,საშუალება სწავლების ამ პრაქტიკულიმეთოდის მეშვეობით აღვიზარდოთ სათანადო ცოდნითა და უნარ-ჩვევებით აღჭურვილნი,XXI საუკუნის მოთხოვნების შესაბამისი მოქალაქენი. ამ მიზნებს ემსახურება ჩვენი საზაფხულო სკოლის სახელწოდება „გზა ევროპისაკენ.“
(პირველი საათი,დრო_1 საათი)-გავიცნოთ ერთმანეთი ახლოს (მე-5-6-7-ე) კლასების მოსწავლეები ეცნობიან ერთმანეთს, აცნობენ ერთმანეთს რუსული ენის საზაფხულო სკოლაში მათი გაერთიანების მიზეზებსა და მიზნებს; დიალოგები ბავშვებს შორის მომდინარეობს რუსულ ენაზე, რა დროსაც ისინი იყენებენ თავიანთი ლექსიკონის მარაგს, სწავლობენ ახალ სიტყვებს არსებულ სიტუაციაში მოთხოვნათა შესაბამისად, მაგალითად: საზაფხულო სკოლა - Летнняя школа; სასარგებლო არდადეგები - Полезные каникулы; ჩემი სურვილი - Моё желание; ჩემი მიზანი - Моя цель; ემთხვევა - Совпадает; ჩემი მოლოდინი - Моё ожиданание; გთავაზობთ - Предлагаю…და სხვა).შემდგ მასწავლებელი ესაუბრება ბავშვებს საზაფხულო სკოლის შესახებ:რა სარგებლობა შეიძლება მოუტანოს მან მოსწავლეს,რა შეგეგზე გასვლას ისახავს ნიზნად,აგრეთვე უყვება უკვე არსებული სხვადასხვა საზაფხულო სკოლების საქმიანობის შესახებ,მათ შორის უცხოეთის საზაფხულო სკოლებზე.მსჯელობს ბავშვებთან ერთად შემდეგ საკითხებზე:რას გულისხმობს არსებული საზაფხულო სკოლის მიზანი;რა შინაარსობრივი დატვირთვის მატარებელია სიტყვები“საზაფხულო სკოლა“ დავისვენოთ სასარგებლოდ.როგორ გვესმის,როგორაღვიქვამთ დასვენებას სასარგებლოდ, სახალისოდ, სამყაროს შემეცნების გზით. რას გულისხმობს სწავლა არასტანდარტული მეთოდით-ანუ ვერთობით, ვხალისობთ, ვურთიერთობთ, ამავე დროს ვსწავლობთ არა კონკრეტულ მეცნიერებას,არამედ ამ მეცნიერების პრაქტიკულად გამოყენებას ამ მოცემულობაში.რუსული ენის მეშვეობით ვეუფლებით ყოველდღიურ ცხოვრებისეულ სიტუაციებში მოქმედებას, რათა გავითავისოთ შემდეგი: რუსული ენა არაა მხოლოდ საგანი, რომელშიც მიღებული დადებითი ნიშანი აუცლებლად გვჭირდება ატესტატის ასაღებად, არამედ ესაა კიდევ ერთი უცხოური ენა, ცოცხალი ორგანიზმი - უტყუარი და უღალატო გზამსოფლიოს მრავალ ხალხთან საურთიერთობოდ, ანუ ტრამპლინი ამ სამყაროში მარტივი ადაპტაციისა, პირველი წარმატებული ნაბიჯი გზად ევროპისაკენ,საშუალება სწავლების ამ პრაქტიკულიმეთოდის მეშვეობით აღვიზარდოთ სათანადო ცოდნითა და უნარ-ჩვევებით აღჭურვილნი,XXI საუკუნის მოთხოვნების შესაბამისი მოქალაქენი. ამ მიზნებს ემსახურება ჩვენი საზაფხულო სკოლის სახელწოდება „გზა ევროპისაკენ.“
Комментариев нет:
Отправить комментарий