სასწავლო რესურსის გამოყენების ი ნ ს ტ რ უ ქ ც ი ა და რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა
დასურათებული მოსასმენი აუდიო-ვიდეო ჩანაწერი შექმნილია მ.ბარსეგოვას დ2 სახელმძღვანელოსი მოცემული ტექსტის"Мостик"მიხედვით
რესურსი შექმნილია მოსწავლეებში მომსამენიტექსტის უკეთ გაგებისა და გაანალიზების,მოსმენილისა დანანახის ტრანორმირებისა და მოსმენილ ტექსტთანშესაბამისი ტესტებისადადავალებების შესრულების მიზნით.
რესურსი შექმნილია ეროვნულ სასწავლოგეგმაშიმოცემული სტანდატრების შესაბამისად:უცხ.დII.3.მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის ტექსტის გაგება;
უცხ.დII.20.მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლოპროცესში.
რესურსის გამოყენების სამიზნე ჯგუფია 10-12 წლის მოსწავლეები.ჩემს შემთხვევაში,VI კლასი.
რესურსი ჩემს მიერ გამოყენებულ იქნა ღია გაკვეთილზე.თემა:
"Мои друзья".
რესურსის გამოყენებამ ხელი შეუწყო მოსწავლეებს არა მარტო მოესმინათ,არამედ ვიზუალურადაც აღექვათ ტექსტი და დაეკავშირებინათ მოსმენილი ნანახთან,რაც დაეხმარათ მოსასმენ ტექსტთან შესაბამისი ტესტებისა და დავალებების შესრულებისათვის.
რესურსის გამოყენება შესაძლებელია რუსული ენის შესწავლისას დაწყებითი საფეხურის როფორც დI, ისე დII საფეხურზე მყოფი მოსწავლეებისათვის;შესაძლებელია გამოყენებულ იქნეს დაწყებით საფეხურის ქართული ენის გაკვეთილზე(თანდართული თარგმანით)თემა:"ჩემი მეგობრები" შესწავლისას,ან სასკოლო ღონისძიებებში,რომლებიც შეეხება მეგობრობის,თანადგომის,ტოლერანტობის თემას...
რესურსის გამოყენებამ მოსწავლეებში იმუშავა წარმატებით.ისინი ინტერესით ისმენდნენ მოსასმენ ტექსტს და უყურებდნდნ მასზე გამოსახულ სურათებს ტექსტის მიხეედვით.რესურსის გამოყენებამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ტრასფორმაციის უნარის განვითარებას_მოსმენილისა და ნანახის სხვა სიტუაციაში გამოყენება:რესურსის გამოყენების შემდეგ მოსწავლეება მარტივად შეასრულეს მომსასმენ ტექსთან დაკავშირებული ტესტები და შესაბამისობის დავალებები.
რესურსის გამოყენებამ საშუალება მომცა მოსწავლეებისათვის გადამეცა ინფორმაცია მათთვის საინტერესო გზით,დართულმა სურათებმა კი გამიმარტივა მოსწავლეებთან ლექსიკაზე მუშაობა.
რესურსის გამოყენება შეუძლია დაინტერესებულ მასწავლებელს მითითებული ბმულის მიხედვით,რომლის გხსნისას ჩაირთვება დასურათებული აუდიო-ვიდეო ჩანაწერი;შესაძლებელია რესურსის გადმოწერა მეხსიერების ბარათზე და მისი გამოყენება ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტების მისაღწევად.
ც.ბოლოთაშვილი
დასურათებული მოსასმენი აუდიო-ვიდეო ჩანაწერი შექმნილია მ.ბარსეგოვას დ2 სახელმძღვანელოსი მოცემული ტექსტის"Мостик"მიხედვით
რესურსი შექმნილია მოსწავლეებში მომსამენიტექსტის უკეთ გაგებისა და გაანალიზების,მოსმენილისა დანანახის ტრანორმირებისა და მოსმენილ ტექსტთანშესაბამისი ტესტებისადადავალებების შესრულების მიზნით.
რესურსი შექმნილია ეროვნულ სასწავლოგეგმაშიმოცემული სტანდატრების შესაბამისად:უცხ.დII.3.მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის ტექსტის გაგება;
უცხ.დII.20.მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლოპროცესში.
რესურსის გამოყენების სამიზნე ჯგუფია 10-12 წლის მოსწავლეები.ჩემს შემთხვევაში,VI კლასი.
რესურსი ჩემს მიერ გამოყენებულ იქნა ღია გაკვეთილზე.თემა:
"Мои друзья".
რესურსის გამოყენებამ ხელი შეუწყო მოსწავლეებს არა მარტო მოესმინათ,არამედ ვიზუალურადაც აღექვათ ტექსტი და დაეკავშირებინათ მოსმენილი ნანახთან,რაც დაეხმარათ მოსასმენ ტექსტთან შესაბამისი ტესტებისა და დავალებების შესრულებისათვის.
რესურსის გამოყენება შესაძლებელია რუსული ენის შესწავლისას დაწყებითი საფეხურის როფორც დI, ისე დII საფეხურზე მყოფი მოსწავლეებისათვის;შესაძლებელია გამოყენებულ იქნეს დაწყებით საფეხურის ქართული ენის გაკვეთილზე(თანდართული თარგმანით)თემა:"ჩემი მეგობრები" შესწავლისას,ან სასკოლო ღონისძიებებში,რომლებიც შეეხება მეგობრობის,თანადგომის,ტოლერანტობის თემას...
რესურსის გამოყენებამ მოსწავლეებში იმუშავა წარმატებით.ისინი ინტერესით ისმენდნენ მოსასმენ ტექსტს და უყურებდნდნ მასზე გამოსახულ სურათებს ტექსტის მიხეედვით.რესურსის გამოყენებამ ხელი შეუწყო მოსწავლეთა ტრასფორმაციის უნარის განვითარებას_მოსმენილისა და ნანახის სხვა სიტუაციაში გამოყენება:რესურსის გამოყენების შემდეგ მოსწავლეება მარტივად შეასრულეს მომსასმენ ტექსთან დაკავშირებული ტესტები და შესაბამისობის დავალებები.
რესურსის გამოყენებამ საშუალება მომცა მოსწავლეებისათვის გადამეცა ინფორმაცია მათთვის საინტერესო გზით,დართულმა სურათებმა კი გამიმარტივა მოსწავლეებთან ლექსიკაზე მუშაობა.
რესურსის გამოყენება შეუძლია დაინტერესებულ მასწავლებელს მითითებული ბმულის მიხედვით,რომლის გხსნისას ჩაირთვება დასურათებული აუდიო-ვიდეო ჩანაწერი;შესაძლებელია რესურსის გადმოწერა მეხსიერების ბარათზე და მისი გამოყენება ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტების მისაღწევად.
ც.ბოლოთაშვილი
Комментариев нет:
Отправить комментарий