1.პროექტის სახელწოდება:"ჩვემი რაიონის
ღირშესანიშნაობანი"("Достопримечательности нашего рейона")
2.პროექტის ხანგრძლივობა:2თვე (მაისი-ივნისი)
3.ადგილი, სადაც განხორციელდა პროექტი:სსიპ. საჩხერის მუნიციპ. სოფ. სარეკის საჯარო სკოლა;საჩხერის რაიონი
4.ინფორმაცია პროექტში ჩართული ჯგუფის შესახებ: სარეკის საჯარო სკოლის IX კლასის მოსწავლეები.რუსული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი და IX კლასის ხელ-ლი ც. ბოლოთაშვილი
5.პროექტის აღწერა: საჩხერის რაიონი მდიდარია კულტურული ძეგლებით,მუზეუმებითა და ღირშესანიშნაობებით.მშობლიური კუთხის ძედმიწევნით შესწავლა საფუძვეკლს ჩაუყრის მოსწავლეებს,უკეთ დაინახონ,აღიქვან საკუთარი რაიონი და შედარება მოახდინონ საქართველოს სხვადასხვა კუთხესთან. მოსწავლეები როგორც თეორიულად,ისე პრაქტიკულად გაეცნობიან საჩხერის რაიონის ისტორიულ-კულტურულ ძეგლებს,მუზეუმებს და ღირშესანიშნაობებს.დაეუფლებიან ამ თემასთან დაკავშირებულ რუსულ ტერმინოლოგიას.
6.სასწავლო პროექტის ,,ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი“Достопримечательности нашего рейона" მიზანი : • მოსწავლეთათვის საჩხერის რაიონის თეორიული გაცნობა რუსული ენის გამოყენებით;
• მოსწავლეთა ჩართვა საჩხერის რაიონის რუსულ ენასთან კონტექსტში შესასწავლ საინფორმაციო კამპანიაში;
• მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება
• საჩხერის რაიონის თითოეული ისტორიული ძეგლის რუსულ ენაზე აღწერა;
• პროექტში ჩართული მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას საჩხერის რაიონის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ;
7.სასკოლო პროექტის ,,ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი"“Достопримечательности нашего рейона"“ ამოცანები: • წინამოსამზადებელი სამუშაოები;
• საინფორმაციო კამპანია;თეორიული მასალების გაცნობა-დამუშავება რუსულ ენაზე.
• კვლევის ჩატარება;
• ინტერვიუ ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან;
• შეხვედრა საჩხედრის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
• ისტირიულ-კულტურული ძეგლებისადა მუზეუმების მონახულება,საჭირო რუსულენოვანი ტერმინოლოგიის გამოყენებით;
• პროექტის მონიტორინგი და შეფასება;
• პროექტის პრეზენტაცია;
8.მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები მიიღებენ დეტალურ ინფორმაციას საჩხერიოს რაიონის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ:
გაიმდიდრებელ ლექსიკას რუსულ ენაში.
9.განხორციელების გზები: • სამუშაო ჯგუფების შექმნა
• ლექცია-სემინარის ჩატარება;თეორიული მასალის გაცნობა და რუსულ ენაზე გადათარგმნა;
•გიორგი დვალაშვილის მიერრ გადაღებული დოკუმენტური ფილმის'საჩხერე 2016" ჩვენება და დისკუსიის მოწყობა რუსულ ენაზე
• დავალებების განაწილება ჯგუფებში
• I ჯგუფი- ინფორმაციის მოძიება საჩხერის რაიონის გეოგრაფიული მდებარეობისა ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ - პრეზენტაცია რუსულ ენაზე;
II ჯგუფი- ინფორმაციის მოზიება საჩხერის რაიონში არსებული მუზეუმებისა და საზოგადო მოღვაწეების შესახებ -პრეზენტაცია რუსულ ენაზე;
III ჯგუფი- ინტერვიუ ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან;
ჯგუფის ყველა წევრი:შეხვედრა საჩერის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
ექსკურსია საჩხერის რაიონში .
• პროექტის მიმდინარეობისა და შეფასების კრიტერიუმების შედგენა
• პროექტის შეფასება-პრეზენტაცია.
10.რისკფაქტორები:
• ტექიკური პრობლემები
• :შეხვედრა საჩერის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
11. პროექტის დეტალური აღწერა: მას შემდეგ, რაც მოსწავლეებმა რუსულ ენაზე მიიღეს ზოგადი ინფორმაცია საჩხერის რაიონის გეოგრაფიული მდებარეობისა და მისი ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ, ნახეს დოკუმენტური ფილმი, ისინი განაწილდნენ ჯგუფებში, რომლის თითოეული წევრი აქტიურად ჩაერთო და შეუდგა დაკისრებული მოვალეობის შესრულებას. მუშაობდნენ ინფორმაციის მოძიებაზე, ინტერვიუს მომზადებასა და დამუშავებაზე, პრეზენტაციის მომზადებაზე, საჩერის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან შეხვედრაზე...
. დროდადრო აჯამებდნენ შესრულებულ სამუშაოს,მსჯელობდნენ და მართავდნენ დისკუსიას. საინტერესო იყო ინტერვიუები ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან,რომლებისაგან ამომწურავი ინფორმაცია მიიღეს საჩხერის რაიონის ისტორიულ-გეოგრაფიული მნიშვნელობის შესახებ. დროდადრო ითვალისწინებდნენ მასწავლებლის რეკომენდაციებს, რომელიც ეხმარებოდა მათ რუსული ენის ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაში და მონიტორინგს უწევდა მათ მუშაობას. მოსწავლეები პარალელურად ერთმანეთსაც უწევდნენ მონიტორინგს პროექტის მსვლელობის გაუმჯობესებისა და წარმატებულად განხორციელების მიზნით.
12.საჭირო რესურსები: კომპიუტერები, პროექტორი, თაბახის ფურცლები, ქსეროქსი, მეცნიერების ენციკლოპედია, სატელეფონო ვიდეო-გადამღებები, ინტერნეტი.
13.პასუხისმგებელი პირი : ცირა ბოლოთაშვილი. სარეკის საჯარო სკოლის რუსული ენის მასწავლებელი, IX კლასის ხელმძღვანელი.
ელ-ფოსტა:cbolotashvili@gmail.com
ღირშესანიშნაობანი"("Достопримечательности нашего рейона")
2.პროექტის ხანგრძლივობა:2თვე (მაისი-ივნისი)
3.ადგილი, სადაც განხორციელდა პროექტი:სსიპ. საჩხერის მუნიციპ. სოფ. სარეკის საჯარო სკოლა;საჩხერის რაიონი
4.ინფორმაცია პროექტში ჩართული ჯგუფის შესახებ: სარეკის საჯარო სკოლის IX კლასის მოსწავლეები.რუსული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი და IX კლასის ხელ-ლი ც. ბოლოთაშვილი
5.პროექტის აღწერა: საჩხერის რაიონი მდიდარია კულტურული ძეგლებით,მუზეუმებითა და ღირშესანიშნაობებით.მშობლიური კუთხის ძედმიწევნით შესწავლა საფუძვეკლს ჩაუყრის მოსწავლეებს,უკეთ დაინახონ,აღიქვან საკუთარი რაიონი და შედარება მოახდინონ საქართველოს სხვადასხვა კუთხესთან. მოსწავლეები როგორც თეორიულად,ისე პრაქტიკულად გაეცნობიან საჩხერის რაიონის ისტორიულ-კულტურულ ძეგლებს,მუზეუმებს და ღირშესანიშნაობებს.დაეუფლებიან ამ თემასთან დაკავშირებულ რუსულ ტერმინოლოგიას.
6.სასწავლო პროექტის ,,ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი“Достопримечательности нашего рейона" მიზანი : • მოსწავლეთათვის საჩხერის რაიონის თეორიული გაცნობა რუსული ენის გამოყენებით;
• მოსწავლეთა ჩართვა საჩხერის რაიონის რუსულ ენასთან კონტექსტში შესასწავლ საინფორმაციო კამპანიაში;
• მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება
• საჩხერის რაიონის თითოეული ისტორიული ძეგლის რუსულ ენაზე აღწერა;
• პროექტში ჩართული მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას საჩხერის რაიონის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ;
7.სასკოლო პროექტის ,,ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი"“Достопримечательности нашего рейона"“ ამოცანები: • წინამოსამზადებელი სამუშაოები;
• საინფორმაციო კამპანია;თეორიული მასალების გაცნობა-დამუშავება რუსულ ენაზე.
• კვლევის ჩატარება;
• ინტერვიუ ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან;
• შეხვედრა საჩხედრის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
• ისტირიულ-კულტურული ძეგლებისადა მუზეუმების მონახულება,საჭირო რუსულენოვანი ტერმინოლოგიის გამოყენებით;
• პროექტის მონიტორინგი და შეფასება;
• პროექტის პრეზენტაცია;
8.მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები მიიღებენ დეტალურ ინფორმაციას საჩხერიოს რაიონის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ:
გაიმდიდრებელ ლექსიკას რუსულ ენაში.
9.განხორციელების გზები: • სამუშაო ჯგუფების შექმნა
• ლექცია-სემინარის ჩატარება;თეორიული მასალის გაცნობა და რუსულ ენაზე გადათარგმნა;
•გიორგი დვალაშვილის მიერრ გადაღებული დოკუმენტური ფილმის'საჩხერე 2016" ჩვენება და დისკუსიის მოწყობა რუსულ ენაზე
• დავალებების განაწილება ჯგუფებში
• I ჯგუფი- ინფორმაციის მოძიება საჩხერის რაიონის გეოგრაფიული მდებარეობისა ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ - პრეზენტაცია რუსულ ენაზე;
II ჯგუფი- ინფორმაციის მოზიება საჩხერის რაიონში არსებული მუზეუმებისა და საზოგადო მოღვაწეების შესახებ -პრეზენტაცია რუსულ ენაზე;
III ჯგუფი- ინტერვიუ ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან;
ჯგუფის ყველა წევრი:შეხვედრა საჩერის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
ექსკურსია საჩხერის რაიონში .
• პროექტის მიმდინარეობისა და შეფასების კრიტერიუმების შედგენა
• პროექტის შეფასება-პრეზენტაცია.
10.რისკფაქტორები:
• ტექიკური პრობლემები
• :შეხვედრა საჩერის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
11. პროექტის დეტალური აღწერა: მას შემდეგ, რაც მოსწავლეებმა რუსულ ენაზე მიიღეს ზოგადი ინფორმაცია საჩხერის რაიონის გეოგრაფიული მდებარეობისა და მისი ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ, ნახეს დოკუმენტური ფილმი, ისინი განაწილდნენ ჯგუფებში, რომლის თითოეული წევრი აქტიურად ჩაერთო და შეუდგა დაკისრებული მოვალეობის შესრულებას. მუშაობდნენ ინფორმაციის მოძიებაზე, ინტერვიუს მომზადებასა და დამუშავებაზე, პრეზენტაციის მომზადებაზე, საჩერის მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან შეხვედრაზე...
. დროდადრო აჯამებდნენ შესრულებულ სამუშაოს,მსჯელობდნენ და მართავდნენ დისკუსიას. საინტერესო იყო ინტერვიუები ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან,რომლებისაგან ამომწურავი ინფორმაცია მიიღეს საჩხერის რაიონის ისტორიულ-გეოგრაფიული მნიშვნელობის შესახებ. დროდადრო ითვალისწინებდნენ მასწავლებლის რეკომენდაციებს, რომელიც ეხმარებოდა მათ რუსული ენის ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაში და მონიტორინგს უწევდა მათ მუშაობას. მოსწავლეები პარალელურად ერთმანეთსაც უწევდნენ მონიტორინგს პროექტის მსვლელობის გაუმჯობესებისა და წარმატებულად განხორციელების მიზნით.
12.საჭირო რესურსები: კომპიუტერები, პროექტორი, თაბახის ფურცლები, ქსეროქსი, მეცნიერების ენციკლოპედია, სატელეფონო ვიდეო-გადამღებები, ინტერნეტი.
13.პასუხისმგებელი პირი : ცირა ბოლოთაშვილი. სარეკის საჯარო სკოლის რუსული ენის მასწავლებელი, IX კლასის ხელმძღვანელი.
ელ-ფოსტა:cbolotashvili@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий